La formació dual a l’ensenyament superior a debat a l’Aragó

El 6 de febrer del 2020 (Saragossa), l’ACPUA (Agència de Qualitat i Prospectiva Universitària d'Aragó), LLL-Transversalis, la Universidad de Zaragoza i la CEOE van posar en relleu el context actual d'oportunitat per impulsar iniciatives de formació dual a la universitat aragonesa. La interessant experiència de les iniciatives de formació dual de la Universidad del País Vasco va ser presentada per Eva Ferreira (UNIBASQ —Agència de Qualitat del Sistema Universitari Basc—) i va estimular un interessant debat per part dels agents socioeconòmics principals del territori aragonès i d’un sensibilitzat auditori, moderat per Antonio Serrano (ACPUA). Més informació: Butlletí Oficial de la Universitat de Saragossa, mitjans de comunicació autonòmics i ACPUA.

Mise à jour le 30 / de novembre / 2020