La UdL posa en marxa un curs de formació per als professionals de la Formació Dual Universitària

En febrer del 2020, la Universitat de Lleida va inaugurar la primera edició del curs "Desenvolupament de Competències dels Actors de la Formació Dual Universitària". Dissenyada a partir d'un estudi dut a terme per la UdL, aquesta formació va ser impartida a 20 professionals de les diferents universitats associades al projecte. Aquests professionals (coordinadors, gestors, tutors acadèmics, professorat i tutors professionals) van participar en el curs durant 4 mesos i van rebre formació per treballar i desenvolupar les competències necessàries per formar part dels dispositius de formació dual universitària (FDU). Aquest programa de formació ha estat objecte d'un procés d'avaluació orientat a la millora contínua. La segona edició del curs es troba en procés de construcció i s'espera implementar a començament del 2021.

Mise à jour le 1 / de desembre / 2020