Sóc estudiant a la Universitat d'Andorra

Les següents formacions estan disponibles en modalitat dual transfronterera:

Bàtxelor en Informàtica

Aneu 1 semestre a Perpinyà per assistir a classes a la Universitat de Perpinyà i treballar en una empresa francesa!

En aquesta ciutat, assistireu a les classes de Licence Pro Métiers de l’Informatique : Administration et Sécurité des Systèmes et des Réseaux Parcours : Administrateur de Systèmes (ADMISYS).

El grau universitari ADMISYS és una formació centrada en l'administració dels sistemes operatius Linux i Windows, el desplegament i l'administració de les aplicacions en xarxa, la gestió i l'organització dels accessos a la xarxa, la gestió del maquinari i de còpies de seguretat, la gestió dels usuaris, les tècniques de virtualització i la implementació de polítiques de seguretat. Per satisfer la creixent demanda per part d'empreses, administracions territorials i laboratoris de recerca en matèria d'administració i seguretat dels seus sistemes d'informació, el grau professional universitari ADMISYS té com a objectiu formar informàtics generalistes (tres anys d'estudi) amb coneixements per dissenyar, desplegar i administrar xarxes d'empresa, garantint la seva fiabilitat i seguretat. El seu objectiu és oferir un contacte real amb el món laboral i permetre d'aquesta manera als estudiants aprofundir en la seva formació i el seu projecte professional, i facilitar la seva inserció en el mercat laboral.

Mise à jour le 2 / de juliol / 2021