Sóc estudiant a la Universitat de Girona

A+ A- Aa

Les següents formacions estan disponibles en modalitat dual transfronterera:

Máster en Dirección y Planificación del Turismo

Aneu 1 semestre a Perpinyà per assistir a classes a la Universitat de Perpinyà i treballar en una empresa francesa!

En aquesta ciutat, assistireu a les classes del Master Tourisme Parcours : Management des Destinations et des Opérateurs Touristiques (MDOT).

El màster MDOT permet assolir coneixements i competències operacionals i reflexius. Ofereix un augment en competències científiques i una professionalització avançada atesa la qualitat de les intervencions. Els reptes del sector turístic (digitalització de l'experiència turística, desenvolupament tecnològic, gestió sostenible dels fluxos turístics, responsabilitat social empresarial —RSE— i rendiment global de les organitzacions, etc.) s'analitzen sobre la base dels avenços en recerca científica nacional i internacional i de les pràctiques de les organitzacions sobre el terreny. D’aquesta manera, el màster MDOT forma mànagers i directius amb capacitat d’adaptar-se a les transformacions de la societat, amb una visió innovadora i un perfecte coneixement del terreny.

Grado en Ingeniería Agroalimentaria

En aquesta ciutat, assistireu a les classes de la Licence Pro Qualité, Hygiène, Sécurité, Santé, Environnement Parcours : Qualité des Aliments et de l’Environnement (QAE).

Es tracta de l'única formació que desenvolupa el concepte de qualitat tant en etapes inicials com finals de la cadena de producció. S’adreça per descomptat a la indústria agroalimentària de transformació, però alhora també a plataformes logístiques i d’envasat de fruites i verdures, a cooperatives de fruites i verdures, i a cellers vinícoles. A més, el grau professional QAE permet als sol·licitants desenvolupar competències per al control de l’impacte de l’activitat de la indústria agroalimentària (IAA) en el medi ambient, mitjançant enfocaments de tipus diagnòstic (PEE, Plan Environnement Entreprise) o la implementació de la ISO 14000. L’objectiu d’aquest grau professional és formar responsables de la Qualitat en petites i mitjanes empreses, amb capacitat, en particular, d’implementar un sistema de gestió que integri qualitat i medi ambient, i que garanteixi el seu seguiment i desenvolupament. Aquesta formació té com a objectiu formar directius o tècnics de professions de la Qualitat aplicada a cooperatives, a la IAA, i també de professions relacionades amb l’impacte de l’activitat de la IAA en el medi ambient. Aquesta formació proporcionarà al sol·licitant competències sòlides en gestió de Qualitat (ISO9001, ISO22000, IFS/BRC, GlobalGAP, IGP, HACCP), de seguretat (OHSAS18001, document únic) i de medi ambient (ISO14001, ICPE, diagnòstic PEE).

Mise à jour le 2 / de juliol / 2021