Sóc estudiant a la Universitat de Perpignan

Les següents formacions estan disponibles en modalitat dual transfronterera:

Aneu 1 semestre a Girona per assistir a classes a la Universitat de Girona i treballar en una empresa espanyola!

En aquesta ciutat, assistireu a les classes del Máster en Dirección y Planificación del Turismo

L’objectiu del màster és proporcionar als estudiants coneixements avançats en turisme que els permetin exercir càrrecs tècnics i de direcció a empreses i administracions públiques, i treballar com a personal qualificat en l’assessorament professional, la innovació empresarial i l’estudi acadèmic en l’àmbit del turisme.

Per presentar la vostra sollicitud, contacteu amb nosaltres per telèfon al +33 (0)6 29 23 79 04 o envieu un correu a transversalis@univ-perp.fr.

Per al Master Tourisme Parcours : Management des Destinations et des Opérateurs Touristiques (MDOT) contacteu amb nosaltres abans del 15 de juliol.

Un cop acceptada la vostra sollicitud, heu d’inscriure-us a la plataforma de la universitat espanyola o andorrana a partir del 15 de juliol.

A continuació, cal la signatura dels documents (contracte, convenis) amb l’ocupador.

Licence Pro Métiers de l'Informatique : Administration et Sécurité des Systèmes et des Réseaux Parcours : Administrateur de Systèmes (ADMISYS)

Aneu 1 semestre a Andorra per assistir a classes a la Universitat d’Andorra i treballar en una empresa andorrana!

En aquest país, assistireu a les classes de Bàtxelor en Informàtica.

El bàtxelor (o grau a Espanya) en informàtica forma professionals polivalents i els ofereix una base sòlida de coneixements i habilitats per desenvolupar adequadament diverses activitats en el camp de les tecnologies de la informació i la comunicació.

La formació proporciona un ventall de competències relacionades amb la programació i el desenvolupament d’aplicacions, l’arquitectura de computadors, les xarxes i la seguretat informàtica, la robòtica, l’anàlisi de dades, així com el disseny i la programació de videojocs. També ofereix coneixements per assolir altres competències relatives a la comunicació i a l’organització i la gestió d’empreses. A més, per tal d’enfortir les competències lingüístiques, s’utilitza l’anglès com a llengua vehicular en alguns mòduls.

Licence Pro Qualité, Hygiène, Sécurité, Environnement Parcours : Qualité des Aliments et de l'Environnement (QAE)

En aquesta ciutat, assistireu a les classes del Grado en Ingeniería Agroalimentaria.

El grau en Enginyeria Agroalimentària estudia la branca de l'enginyeria dedicada a la producció d'aliments. Compte amb dues especialitats: explotacions agropecuàries (agricultura i ramaderia) i indústries agràries i alimentàries (indústries d’elaboració d’aliments)

Ajuda financera disponible

Per a la Beca Erasmus: sollicitud a la plataforma del web de la Universitat de Perpinyà Via Domícia:

Erasmus: entre 300 i 500 €/mes > 80% a la sortida i 20% a la tornada.

Data d’inscripció a la Beca Erasmus:

• Mobilitat al 1r semestre: sol·licitud de l’1 de juliol al 15 de setembre de 2021.
  • Mobilitat al 2n semestre: sol·licitud del 15 de novembre de 2021 al 15 de gener de 2022.
Tenir present que:

• El salari es compatible i complementari als ajuts a la mobilitat amb destinació a Espanya (i no a Andorra) a partir d’un mínim de 2 mesos consecutius de mobilitat Erasmus.
  • La formació està completament finançada.
  • Percepció d’un salari durant els períodes a França i segons el cas durant la mobilitat —a partir de 2 mesos consecutius de mobilitat, pel cap baix.
  • Els estudiants en formació dual reben un salari incompatible amb les beques del CROUS (Centre régional des œuvres universitaires et scolaires).
  • Eventualment, es poden atorgar ajuts addicionals mitjançant l’OPCO (Opérateur de compétences) de l’empresa: informació al Service de Formation Continue et Alternance de l’UPVD (contacte: +33 (0)6 29 23 79 04; transversalis@univ-perp.fr).

Mise à jour le 2 / de juliol / 2021