Ingenieria de la formació: dualitat entre formació inicial / contínua

Establir el model d'organigrama dels actors de la formació dual (professor, tutor, tutor d'empresa, encarregat), per concretar els perfils professionals en termes de competències i definir les accions de formació (3 programes de formació transfronterera) necessaris per assegurar el desenvolupament de la formació dual transfronterera.

Dirigit per l'Universitat de Lleida

Perfils professionals implicats en la formació dual

Com a part del projecte LLL-TRANSVERSALIS, s’han identificat els actors clau en la gestió i desenvolupament de la
formació dual i s’han descrit els seus perfils en termes de competencias.

Formació transfronterera per a professionals de la formació dual

Lleida inicia al febrer 2020 el curs per als perfils professionals de la formació dual

En el marc del projecte LLL-TRANSVERSALIS, la Universitat de Lleida (UdL) posarà en marxa el proper 5 de febrer el curs semipresencial adreçat als actors (tutors d'empresa i universitat, professors d'universitat, coordinadors i gestors) que intervindran en la formació dual. El curs constarà de dues jornades presencials, una al principi i una altra al final, i de tres mesos de formació semipresencial (blended learning). Durant aquest període, els usuaris de la formació comptaran amb la plataforma virtual de la UdL, i de tutors per resoldre dubtes, atendre de manera personalitzada i avaluar les activitats. Els usuaris tindran accés tant al material didàctic com a l'espai virtual, ambdós multilingües.

Mise à jour le 10 / abril / 2020